contact-us

בשביל השקט שלך

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    אודות הראשון בנקיון

    עבודות ניקיון 24/7

    הראשון בניקיון פועלת במשך 25 שנה כחברת בוטיק ומספקת שירותי ניקיון על בסיס שוטף/קבוע או חד פעמי לחברות המובילות במשק. החברה מתמחה במתן שירות ניקיון יסודי – לפני/אחרי מעבר למשרד חדש והיא נותנת מענה לשירותים מיוחדים כגון: חיטוי משטחים מחיידקים, פוליש לרצפות, שטיפת שטיחים, טיפול בהצפות ועוד.

    החברה הינה בעלת רישיון קבלן בתוקף ומעמידה לרשות לקוחותיה פוליסת ביטוח מקיפה. כמו כן החברה עומדת בתקנים המחמירים ביותר בענף ומשלמת לכל עובדיה ע"פ חוק.

    עוד עלינו

    עבודות פוליש

    עבודות מיוחדות פוליש/שטיפת שטיחים...

    קרא עוד

    ניקיון משרדים ומבנים

    ניקיון משרדים ומבנים על בסיס שוטף ובמהלך כל שעות היממה.

    קרא עוד
    התעוררה לכם שאלה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      היתרונות שלנו

      הראשון בניקיון מתמחה במתן שירות ניקיון יסודי – לפני/אחרי מעבר למשרד חדש והיא נותנת מענה לשירותים מיוחדים כגון: חיטוי משטחים מחיידקים, פוליש לרצפות, שטיפת שטיחים, טיפול בהצפות ועוד.
      סודיות וזכויות עובדים

      שמירה על סודיות וזכויות עובדים.

       זמינות 24/7

      חיטוי משטחים מחיידקים

      מחלקה יעודית לחיטוי משטחים מחיידקים. 

      ניקיון משרדים ומבנים

      ניקיון משרדים ומבנים ע"ב שוטף ובמהלך כל שעות היממה.

      מחלקה לניקיונות יסודיים

      מחלקה לניקיונות יסודיים לפני/אחרי שיפוץ/מעבר.

      עבודות פוליש

      עבודות מיוחדות פוליש/שטיפת שטיחים...

      לקוחות מספרים

      ברק שרעבי

      חברת נקיון אמינה ומקצועית ממליץ לכולם

      עידן שמואל

      שירות מעולה, אני עובדם מולם כבר כמה שנים במספר חברות שניהלתי.
      תמיד זמינים ויודעים לעשות את העבודה בצורה מעולה ובלי כאבי ראש מיותרים.

      רונן בכור

      חברה מקצועית ואמינה!

      אלון שמיר

      אמינה, שקופה , וטובה

      חברת ניקיון משרדים

      ניקיון המשרד הוא ללא ספק חשוב מאוד גם לעובדים וגם לבעלי העסק. הוא תורם לשמירה על אווירה נעימה ומקום שטוב ונוח לעבוד בו, מפחית את הסיכון לבעיות רפואיות שונות וכמובן גם תורם לרושם הראשוני על לקוחות ואנשים אחרים המגיעים למשרד. כדי לשמור על המשרד נקי כדאי לעבוד עם חברת ניקיון משרדים מקצועית ומנוסה כמו הראשון בניקיון. החברה נמנית בין החברות המובילות בישראל בתחום זה ומעסיקה מעל 500 עובדי ניקיון ברמה גבוהה, העוברים הכשרות מקצועיות, תוך הקפדה כל תנאי תעסוקה הוגנים והעסקה לפי החוק במדינת ישראל. לפרטים נוספים והזמנת השירות צרו עמנו קשר באתר או דרך הטלפון ונשמח לספק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר בתחום.

      פוליסת ביטוח מקיפה

      פוליסת הביטוח שלנו הינה מהמקיפות בענף ומתבססת על שנים של מתן שירות למשרדים היוקרתיים בישראל. הפוליסה כוללת ביטוח צד ג', רכוש, חבות מעבידים ואחריות מקצועית (החרגה על פי מהדורת ביט). כחברה המטפלת בחלק ממשרדי היוקרה המושקעים ביותר במדינת ישראל אנו מבינים את האחריות המוטלת עלינו לוודא כי עבודת הניקיון נעשית על פי נהלי עבודה מסודרים וכללי בטיחות, וזאת על מנת למזער תקלות ונזקים. בנוסף, כל האביזרים וחומרי הניקוי המסופקים לעבודת הניקיון הינם מוצרי איכות המיוצרים על ידי חברות מובילות ובעלי תו תקן. עם זאת, למקרה הצורך, תעמוד לרשותכם פוליסה מקיפה וסוכן אישי אשר ילווה את הטיפול במקרה עד סיומו.

      מיון עובדים קפדני והבטחת סודיות

      אמינות עובדי הניקיון, אבטחת מידע ושמירה על סודיותו הינם קריטיים ללקוחות "הראשון בניקיון". עקב כך פיתחנו מערך מיון קפדני במיוחד. רוב עובדי החברה מגיעים בהמלצה על ידי עובדים אחרים שמועסקים בחברה. אנו ממליצים לכל העובדים לצרף אישור על היעדר רישום פלילי, בודקים את תקינות תעודת הזהות שלהם ומבצעים תהליך גיוס בשפת האם של העובד על מנת להבטיח הבנה של הדרישות. בנוסף, יכולים לקוחות החברה לבצע ראיון עם העובד המיועד ולאשרו באופן אישי. אנו שמים דגש עליון על שמירה על סודיות המידע של לקוחותינו ולבקשת לקוחות החברה מוחתמים העובדים על הסכמי סודיות ובמידת הצורך עוברים תחקירי קב"ט באתר הלקוח או בדיקת פוליגרף.

      מעטפת שירותים נלווים

      על מנת לתת לכם מענה מלא לכל הצרכים במקום אחד, אנו נספק על פי דרישה פתרונות גם לנושאים הבאים: אספקת מוצרי צריכה וטואלטיקה, ניקיונות יסודיים בעת שיפוץ או מעבר משרד, שטיפת שטיחים,  ליטושי אבן והברקה: פוליש וקס \ הברקה קריסטלית,  ניקוי חלונות חיצוני באמצעות סנפלינג. ריסוס והדברה, טיפול בהצפות, ניקיון בלחץ קיטור לחניונים וקירות חוץ. לקבלת הצעות מחיר לשירותים נלווים חייגו: 1800-35-64-64.

      ניקיון משרדים – מדוע חשוב לעובדים שלכם שהמשרד יהיה נקי?

      ניקיון המשרד חשוב מאוד לעובדים שלכם מכמה סיבות. ראשית כל אחד ואחת היו רוצים לעבוד במקום עבודה מסודר ונקי. בטח כאשר מדובר בסביבת משרדים. כאשר מקום העבודה נקי יותר נעים לעבוד בו, פחות סיכון לבעיות בריאות העשויות להיגרם כתוצאה מהצטברות של אבק, מחיידקים המגיעים למקום בשל פחי זבל עם הצטברות גבוהה או אפילו שירותים לא נקיים ואסתטיים. הנוחות במקום תאפשר לעובדים למקסם את הביצועים שלהם בעבודה, לשפר את התפוקה וגם יתרום להרגשה שהם רוצים לשמור על מקום העבודה שלהם כי באמת נעים להם לעבוד שם. אז נכון שגם לעובדים יש אחראיות לשמירה על ניקיון המשרדים אך לבעל העסק כדאי לשכור חברת ניקיון משרדים שתספק את שירותי הניקיון השוטפים והמקיפים יותר.

      איך נבחר חברת ניקיון משרדים?

      ודאו שהחברה מסוגלת לספק לכם את שירותי הניקיון שאתם צריכים. אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון מיוחדים למשל כמו חלונות, שירותים, ניקוי ספות וכד' כדאי יהיה לבדוק אם החברה יכולה לספק את זה.
      ודאו אם החברה יכולה לעמוד בזמנים הנדרשים לכם ובכוח אדם הנדרש לכם.
      בדקו את איכות צוות הניקיון והאם החברה מספקת להם הכשרות מקצועיות?
      מה הוותק של החברה ובאיזה היקף היא עובדת ברחבי הארץ? עם אילו משרדים ובתי עסק? באילו סדרי גודל?
      האם לחברה יש רישיון עסק מתאים ואישור משרד התמ"ת?

      חברת ניקיון למשרדים

      חברת הראשון בניקיון נחשבת לאחת החברות הגדולות והמובילות בישראל בתחום שירותי הניקיון למשרדים ומבנים שונים. החברה הוקמה בשנת 1995 ומעסיקה מעל 500 עובדים במטרה להעניק את השירות המקצועי והטוב ביותר ללקוחותיה. החברה מקפידה לשמור על זכויות העובדים ודיני העבודה בישראל ולכן מעסיקה עובדים קבועים, בעלי מוטיבציה וכמובן בצורה החוקית המלאה בהתאם לחוקי מדינת ישראל ולשביעות רצון לקוחות החברה.

      החשיבות של שמירה על ניקיון משרדים:

      לניקיון המשרד יש חשיבות מכרעת גם לעובדים שלכם, גם לכם וגם ללקוחות שלכם. מלבד העובדה שמדובר ביצירת סביבת עבודה נוחה ונעימה לעובדים שלכם הרי שגם מדובר במקום בריא וטוב יותר לעבוד בו, רושם ראשוני טוב יותר ללקוחות שלכם ובכלל מקום שעובדים רוצים להגיע אליו, פחות הסחות דעת ופחות תסכול בקרב העובדים מה שעשוי לעשות להגדיל את התפוקה שלהם. הדרך הטובה ביותר להגיע למשרד נקי ללא התעסקויות מיותרות עם הניקיון במהלך היום היא באמצעות שירותיה של חברת ניקיון למשרדים חיצונית שתספק לכם את השירות.

      איך לבחור חברת ניקיון למשרדים בצורה הנכונה ביותר?

      סוג העבודה הנדרשת במקום – ישנם משרדים קטנים ומשרדים גדולים, חברות שונות העשויות להיות מצויות במשרדים אלה, משרדים שמארחים לקוחות רבים מדי יום ומשרדים שעובדים בהם כמה אנשים בלבד וזוהי התנועה העיקרית בהם. על כן יש שירותים שונים בהיקפים שונים הנדרשים במקום. כמו כן גם סוגי ניקיון שונים שלא כל חברה מספקת כמו למשל ניקוי חלונות בגובה, עבודת פוליש, ניקוי ספות, ניקוי שטיחים ועוד.
      זמינות וכוח אדם – כמה מנקים אתם צריכים במקום? האם אתם צריכים אותם 24/7? לכמה שעות ביום? פעם בשבוע? עבודה ביום או בלילה? וכו'
      שירות ותמיכה – במידה ותצטרכו שירות ותמיכה בנושא הניקיון יש לכם למי לפנות?
      הכשרות מקצועיות – האם העובדים עוברים הכשרות מקצועיות לגבי עבודה עם חומרי ניקיון שונים ובכלל לגבי ביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר?
      רישיון משרד התמ"ת – האם החברה פועלת עם רישיון קבלן ורישיון משרד התמ"ת על פי התקנים המחמירים בענף הניקין?
      המלצות – תמיד מומלץ. לשמוע המלצות על החברה.

      זקוקים לשירותיה של חברת ניקיון למשרדים שלכם? צרו קשר עם חברת הראשון בניקיון ונשמח להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

      שירותי ניקיון למשרדים

      כבעלי עסקים אתם ודאי יודעים כמה חשוב לשמור על הניקיון והסדר במשרד שלכם. שמירה על הניקין חיונית לרווחת העובדים, שמירה על בריאותם וכמובן ליצירת רושם חיובי לכל מי שנמצא במשרד כולל אורחים, לקוחות ושותפים פוטנציאליים. שירותי ניקיון למשרדים תוכלו לקבל באופן שוטף מחברת ניקיון מקצועית ומנוסה כמו הראשון בניקיון. חברת הראשון בניקיון מתמחה בשירותי ניקיון משרדים ומבנים מסחריים ובנייני מגורים. החברה מעסיקה מעל 500 עובדי ניקיון ומספקת שירותיה בכל רחבי הארץ בהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח. לחברה רישיון עסק ורישיון מטעם משרד התמ"ת ומעסיקה עובדים כחוק עם כל התנאים הסוציאליים המלאים כך שאתם כבעלי המשרד יכולים להיות רגועים שהעובדים מלאי מוטיבציה, עובדים בצורה חוקית ולטווח ארוך.

      ניקיון משרדים

      שירותי ניקיון למשרדים חיונית מאוד ללא קשר לגודל המשרד, כמות התנועה בו, כמות העובדים בו או כמות הרהיטים בו. שמירה על הניקיון תורמת להרגשה של העובדים, לסביבת עבודה נעימה ובריאה יותר וכמובן גם לרושם שאתם יוצרים על הלקוחות שלכם. דבר זה עשוי להשפיע בצורה ניכרת על ההכנסות בעסק שלכם. תארו לכם שלקוח פוטנציאלי מגיע אליכם למשרד או לסניף ורואה לכלוך על הרצפה, פחי אשפה מלאים, עמדות עבודה עמוסות ומבולגנות. מה יחשוב אותו לקוח פוטנציאלי? שאם המשרד שלכם נראה מבולגן אולי גם העבודה שלכם מסורבלת ומבולגנת ולכן סביר להניח שגם העבודה שלכם עשויה להיות כזו ולכן הוא יחשוב פעמיים אם הוא רוצה לעבוד אתכם.

      אילו סוגי שירותי ניקיון למשרד אתם צריכים?

      ניקיון משרד הוא שירות מגוון מאוד כיוון שלכל בעלי משרד יש צרכים שונים. אלה עשויים להשתנות בהתאם לגודל המשרד, כמות האנשים והלכלוך המצטבר, ריהוט הנמצא בתוך המשרד ולעתים אפילו במיקום של המשרד. בדרך כלל שירותי הניקיון כוללים טיטוא, שטיפה, ניקיון אבן, ריקון פחים, שירותים, מטבחון ועוד. ניתן לבקש גם ניקיון לעמדות, ניקיון ספות/כורסאות המתנה, ניקיון חלונות ושירותים נוספים בהתאם לצורך ולוודא שהם כלולים בהסכם אפיון העבודה מול חברת האשראי. לפרטים נוספים וייעוץ לגבי השירות צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

      שירותי ניקיון משרדים

      הראשון בניקיון הינה חברה המתמחה בשירותי ניקיון למשרדים, בנייני מגורים, מרכזים מסחריים ועוד. החברה פועלת מעל 27 שנים בתחום ונחשבת לאחת הגדולות והמובילות בישראל בתחום זה. החברה בעלת רישיון עסק בתחום וכן רישיון משרד התמ"ת ומעסיקה עובדים עם פה דיני מדינת ישראל ועם כל התנאים הסוציאליים המלאים כדי לשמור על אמינות ומקצועיות העובדים לאורך זמן, דבר המפחית מהחששות של הלקוחות בקבלת עובדי הניקיון למשרד.

      שירותי ניקיון משרדים – כיצד זה עובד?

      כאשר אנו מדברים על שירותי ניקיון משרדים אנו מדברים לרוב על טיטוא, שטיפה, שאיבת אבק, ניקוי המטבחון והשירותים, ניגוב שולחנות, ריקון פחים ועוד. שירותים אלה הינם שירותי תחזוקה שוטפים לשמירה על המשרד נקי ונעים לשהייה וכמובן לשמירה על הסדר ואפילו ריח טוב במשרד. שירותי הניקיון יכולים להיות שוטפים מדי יום למשמרת מלאה ויכולים להיות משמרת אחת בשבוע או בכמה ימים בהתאם לצרכי המשרד.

      חברה לניקיון משרדים – תדירות ההגעה למשרד:

      ובכן כפי שאמרנו יש הבדל בין משרדים קטנים למשרדים גדולים ופעילים. אחד ההיבטים הבולטים המשתנים יהיו בהקשר של תדירות הניקיון הנדרשת במשרד. לדוגמה: משרדים קטנים עד 60 מ"ר יכול להיות שיצטרכו את השירות 1-2 פעמים בשבוע לכל היותר. משרדים גדולים של 150-200 מ"ר לרוב יצטרכו ניקיון פעם ביום ואילו משרדים גדולים יותר לרוב יצטרכו ניקיון ימי לאורך כל/רוב שעות היום. ודאו מול חברת הניקיון לגבי השירות שאתם צריכים ואם היא יכולה לספק לכם אותו. אם עובד הניקיון הוא טוב כדאי לבקש שהוא יישאר אתכם באופן קבוע.

      חברה לניקיון משרדים

      להשאיר עובד ניקיון לבד במשרדים לאחר שעות העבודה יכול להיות דבר לא פשוט ולא מרגיע במיוחד עבור החברה ולעתים גם עבור העובדים שלה אם הם משאירים חפצים במשרד. על כן חשוב לעבוד רק מול חברת ניקיון מוסמכת, גדולה ומוכרת הנחשבת לאמינה מאוד. כמו כן כדאי להתחיל מניקיון בשעות היום, להכיר את העובד/ים המספקים את שירותי הניקיון לחברה באופן קבוע ורק לאחר מכן אולי תרגישו בנוח יותר לאפשר להם להיכנס בשעות שאחרי העבודה.

      בין לקוחותינו

      מאמרים אחרונים

      טיפים ומאמרים