contact-us

ניקיונות יסודיים לפני / אחרי שיפוץ / מעבר

ניקיונות יסודיים לפני / אחרי שיפוץ / מעבר כחלק בלתי נפרד מהתהליך
עוברים דירה? משפצים את המשרד? סביר להניח שכבר סגרתם עם אנשי מקצוע שיהיו אחראיים על צביעה, בנייה, פירוק ועוד. אבל מה לגבי הניקיון? לא בכדי נאמר שכאשר מקפידים על ניקיון יסודי בכל שלב, העבודה כולה מתבצעת באופן מדויק ויעיל יותר. שהרי כשהסביבה נקייה ומצוחצחת, המחשבה פנויה לעסוק בדברים החשובים באמת, ולהתרכז בעבודה עצמה. על אחת כמה וכמה כשמדובר על תהליך ארוך כגון מעבר ושיפוץ, הניקיון חשוב מאין כמוהו. ראשית, הוא מייעל את כל מהלך העבודה; במקום לדאוג לניקיון לאחר סיומה וכך להאריך אותה, הקפדה על ניקיון תוך כדי תנועה תסייע לייצר סדר וארגון. אבל האם באמת יש לכם זמן לזה? הרי יש כל כך הרבה דברים אחרים שעליכם לדאוג לגביהם – בין אם מדובר במעבר או בשיפוץ. במקום, תוכלו להשאיר את המשימה למקצועני הניקיון שישמחו לקחת את האתגר על עצמם, ולאפשר לכם להתפנות לעיסוקים אחרים וחשובים לא פחות.

למה לא לעשות זאת בעצמכם?
חשוב להבין שללא ציוד מתאים וכלים מקצועיים, המשימה אינה פשוטה כפי שחושבים. לא מדובר כאן בספונג'ה מהירה של סוף שבוע, אלא בניקיון יסודי של המרחב כולו. הרי סביר שהנכס כולו מרוח בצבע ומלא בחומרי שיפוץ, כך שחומרי הניקיון הרגילים לא יספיקו בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. בחברת הראשון בניקיון, תהנו משירותי הניקיון המקצועיים והאיכותיים ביותר שתוכלו למצוא – בין אם מדובר בנכס לאחר שיפוץ או לפני\אחרי מעבר.

ניקיון לאחר שיפוץ
הרי לקח לכם המון זמן להגיע למסקנה שהגיע הרגע לצאת לדרך ולשדרג את הסלון, המטבח, או את הבית כולו. במשך חודשים רבים הרגשתם שמשהו חסר, לא מסתדר, אבל לא ידעתם לשים את האצבע. לאחר לבטים רבים סוף סוף יצא לדרך תהליך השיפוץ והוא כבר קרוב לסיומו. ובכן, לא בלי ניקיון יסודי שמטרתו להבריק באופן סופי את המרצפות, להסיר את שאריות הלכלוך ולנדף את ריח הצבע. אין ספק שבמחשבה ראשונה ייתכן שתרצו לנקות לבד, אבל חשבו על כך; השקעתם כל כך הרבה זמן, משאבים וסטרס בחיפוש אחר אנשי המקצוע המעולים לכל משימה, עקבתם אחר העבודה בזכוכית מגדלת. באמת נשאר לכם כוח לדאוג לניקיון בעצמכם? מובן שהתשובה היא 'לא', וכאן אנחנו נכנסים לתמונה! עם שירות מעולה ושאיפה למצוינות בכל משימה, הראשון בניקיון יתייצבו לשירותכם עם המכשור המתקדם ביותר, שיטות העבודה היעילות ביותר וכמובן, תוך זמן קצר. ההמלצה שלנו היא להכניס את שלב הניקיון בתקופת הזמן הקצרה שבה הנכס ריק מריהוט, כך שניתן יהיה לאתר את כל שאריות הלכלוך והצבע, ולנקות את המרחב באופן יסודי ובלתי מתפשר. מכיוון שלא יהיו רהיטים שיפריעו לרצף הניקיון, הרי שהמשימה תתבצע במהירות הבזק ובקרוב מאוד תוכלו לרהט את הדירה או המשרד, על פי ראות עיניכם.

ניקיון לפני מעבר
אם מדובר בדירה שכורה, בדרך כלל חובת הניקיון מוטלת על הדיירים שעוזבים אותה. במקרים רבים בעל הדירה אינו מרוצה מהתוצאות, והמשמעות היא קנסות ועוגמת נפש. בכדי לחסוך את כאב הראש, מומלץ ליצור קשר עם חברת ניקיון שתגיע עד אליכם ותעניק את הטאצ' המקצועי והיסודי לניקיון הדירה. ההמלצה היא לעשות זאת כמובן בשלב שהדירה ריקה, לאחר שכל הרהיטים הועברו ליעד הבא. במידה והמעבר הוא בין משרדים, חשוב גם כן להקפיד על ניקיון יסודי ומקצועי, על מנת להשאיר את המרחב מאורגן ומוכן לחברה הבאה שתעשה בו שימוש. מכיוון שבדרך כלל מדובר על מרחבים גדולים (לעתים אף מספר קומות), מן ההיגיון להזמין חברת ניקיון שבעזרת אמצעים טכנולוגים מתקדמים, תבצע את העבודה במהירות.      

איך לבחור את חברת הניקיון?

  • ביטוחים – חברות ניקיון מקצועיות מחזיקות בדרך כלל בשני סוגי ביטוחים; ביטוח צד ג' למקרה שבו יתקיים נזק במבנה, וביטוח עובדים. כך, אם עובד נפצע חלילה, האחריות על המקרה תהיה של המעסיק ולא בעל הנכס.
  • חפשו המלצות – תמיד מומלץ לחפש המלצות וביקורות אודות חברת הניקיון, שכן מניסיונם של אחרים תוכלו לאשר לעצמכם שאתם עומדים לבצע את הבחירה הנכונה והמדויקת לכם. ביננו, בכל מקרה סביר להניח שאתם עושים זאת לפני הזמנת כל שירות או מוצר אחר, כך שאין כל סיבה להתפשר גם על שירותי הניקיון שאתם כל כך זקוקים להם.
  • שיטות עבודה – אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת חברת ניקיון, הוא שיטת העבודה, חומרי הניקיון והטכנולוגיות שבהן החברה עושה שימוש. חברה מקצועית ואמינה תעשה הכל בכדי להתעדכן בכל החידושים המתקדמים ביותר בשוק; אלו שלא רק הופכים את העבודה ליעילה יותר, אלא גם בריאה יותר עבור בני האדם הנמצאים במקום; ללא חומרים מסוכנים, ללא חומצות מזיקות, ובטכנולוגיות שאינן פוגעות בריהוט וברצפה.


ניקיון יסודי רק אצל הראשונים בתחום
אי אפשר להתכחש לעובדה שניקיון יסודי לפני או אחרי מעבר ושיפוץ, הוא חלק קריטי בתהליך, אבל את זה אתם כבר יודעים. העניין הוא שעד כה סביר שתכננתם לעשות את זה בעצמכם, ולהוסיף עבודה נוספת על מה שכבר לקחתם על עצמכם. אנחנו מפצירים בכם לאפשר לנו לקחת על עצמנו את עבודת הניקיון, ולהשאיר את המרחב נקי ומצוחצח, מוכן לחלוטין לקראתכם! עם למעלה מעשרים שנות ניסיון, הראשון בניקיון מבטיחים תוצאות מעולות, הכל כדי שתיכנסו לדירה או המשרד החדשים שלכם ברגל ימין.    

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם