על מה חשוב להקפיד כשמנקים את המשרד מחוץ לשעות העבודה?
משרד לא נקי הוא משרד שלא נעים לעבוד בו. המשוואה הזו ברורה לכל בעלי ובעלות העסקים והמנהלות והמנהלים בארגונים השונים, אבל מצד שני ישנו גם רצון מובן למנוע הסחות דעת והפרעות בשעות העבודה. בהתאם הפתרון היעיל ביותר לניקוי המשרד הוא להפקיד את המלאכה בידי חברה מקצועית שתגיע למקום כשאין בו עובדים. בכתבה זו מפורטים הדגשים העיקריים למיצוי היתרונות של הפתרון המוצע.
בשעות הערב המאוחרות או בשעות הבוקר המוקדמות?
כשהמטרה היא ניקוי המשרד בלי הפרעה לעובדים יש שתי אפשרויות: להגיע בשעות הערב, כשכל העובדים כבר הלכו הביתה, או לחילופין להגיע השכם בבוקר, עוד לפני שמתחיל יום העבודה. אין הבדל עקרוני בין שתי האופציות, ולכן הבחירה ביניהן היא בהתאם למאפייני העבודה במשרד הספציפי שלכם. אם למשל ישנם עובדים שאוהבים להגיע מוקדם בבוקר (כדי לא להיתקע בפקקים ו/או כדי לעבוד בשקט לפני שכולם מגיעים) עדיפה האופציה של ניקיון מאוחר בערב. אם לעומת זאת ישנם עובדים שנשארים עד מאוחר, כדאי לבחור בניקוי המשרד בשעת בוקר מוקדמת.