פיקוח יעיל ותגובה מיידית
פיקוח נכון הוא תנאי הכרחי לשמירה על רמת הניקיון במשרדכם לאורך זמן. לשם כך, יעמוד לרשותכם מערך פיקוח בכמה רמות:
- מפקח אישי – המפקח האישי זמין בכל עת. תפקידו לדאוג לרווחת העובדים המסופקים לכם ולשמירה על איכות השירות השוטף. הוא האוזן הקשבת והכתובת הראשונה אליה תפנו בכל שאלה ובעיה.
- מנהל שירות – בכל פניה המצריכה התייחסות נוספת עומד לרשותכם מנהל שירות זמין. מנהל השירות מכיר מקרוב ובאופן אישי כל לקוח ותפקידו להבטיח לכם פתרון מהיר ויעיל לכל בעיה שלא נפתרה על ידי המפקח האישי.
- הנהלה בכירה – לרשות לקוחותינו עומד קו פתוח אל סמנכ"ל השירות של החברה ואל מנכ"ל החברה, וזאת על מנת להבטיח שתוכלו תמיד לפנות גם אל הדרג הגבוה ביותר בחברה בבקשות מיוחדות, נושאים רגישים ואפילו מחמאות.
תגובה מיידית בזמן אמת לתקלות והחלפות
לקוחות "הראשון בניקיון" אינם יכולים להרשות לעצמם משרד לא נקי או חדר ישיבות שאיננו מסודר גם כשעובד הניקיון חלה או לא התייצב במקום העבודה מכל סיבה שהיא. כדי להבטיח את רציפות השירות גם במצבים בלתי צפויים, הקמנו מחלקה ייעודית לטיפול בתקלות כאלו. המחלקה מורכבת ממפקחים ומעובדים כלליים שתפקידם להגיב באופן מיידי לקריאות המפקחים. אנחנו מתחייבים לספק לכם ניקיון בכל יום, בכל מצב ולאורך כל השנה!