contact-us

איך לשמור על מקסימום היגיינה במשרד?

מגפת הקורונה הבהירה לכולנו עד כמה חשוב לשמור על היגיינה מיטבית - כל אדם לעצמו וגם מסביבנו. אחד המקומות שעלולים להיות מועדים לפורענות מבחינת חשיפה לווירוסים וחיידקים הוא המשרד. סיבה אחת לכך היא ריבוי האנשים, שחלקם עלול לשאת איתו נגיפים שונים גם מבלי לדעת על כך, עוד סיבה היא שבמקרים רבים מופעל מיזוג שמונע תחלופת אוויר, ולמרבה הצער ישנם גם משרדים שבהם רמת הניקיון לא מספיק טובה כדי להגן על העובדים והעובדות. בעמוד זה תמצאו מספר טיפים שימושיים לשיפור רמת ההיגיינה גם אצלכם במשרד.

שטיפת ידיים עם מים וסבון

הטיפ הראשון אולי מובן מאליו, אבל תמיד כדאי לזכור ששטיפת ידיים עם מים וסבון מחסלת את החיידקים והווירוסים ומונעת חדירה שלהם לגוף. עוד חשוב לציין בהקשר זה שבמשרד ישנם פריטים רבים שעלולים להיות מזוהמים בחיידקים ו-וירוסים - כפתור בר המים, מתגי חשמל, ידיות של דלתות ועוד, ולכן מתעצמת החשיבות של שטיפה מוקפדת של הידיים - מים, סבון ושפשוף של כל נקודה בהן במשך כחצי דקה.

פחים עם מכסה ואפס אשפה גלויה

עוד דגש לכאורה ברור אבל בפועל ישנם משרדים שבהם אין הקפדה על כך הוא כיסוי לכל הפחים. אם למשל עובד מנוזל או מתעטש, כדאי שהטישו ששימש אותו לא יהיה חשוף אלא ייזרק לפח עם מכסה. במטבחון חשוב במיוחד לוודא שאין אשפה גלויה מכל סוג שהוא - שאריות מזון ופסולת אחרת מושכת חרקים ועלולה להגדיל את הסיכון להפצת מחלות.

תשומת לב גם למקומות הפחות נגישים

הניקיון השוטף מופקד מן הסתם בידי חברת ניקיון משרדים בתל אביב, רמת גן, פתח תקווה, ראשל"צ וכו'. כדאי לוודא שהחוזה כולל התייחסות גם למקומות הפחות נגישים - המדפים הגבוהים, האזורים שמאחורי הדלתות, השטחים שמתחת לציוד המשרדי והרהיטים, פינות שונות ועוד. התדירות של הניקוי של כל הנ"ל לא חייבת להיות יומיומית, אבל המינימום הוא פעם בשבוע.

ניקיון מכשירי חשמל

המלצה נוספת היא לוודא שהעובדים של אותה חברת ניקיון משרדים ברחובות שנשכרה למלאכה מנקים גם את מכשירי החשמל השונים במשרד. פעולה זו חייבת להתבצע בזהירות ובמקצועיות כדי לא להזיק למכשירים הרגישים, אבל באפקטיביות שתמנע הצטברות אבק ולכלוכים אחרים. חברת הראשון בניקיון מנקה משרדים מכל הסוגים באמינות ובאחריות מאז 1994 ומעסיקה למעלה מ-500 עובדים ועובדות כך שהיא ערוכה לספק שירות מיטבי לכל עסק וארגון.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם