contact-us

איך ניקיון המשרד משפיע על רווחיות העסק?

ניקוי המשרד בתדירות הנאותה, וע"י חברה מקצועית, כרוך מן הסתם בהוצאה כספית. באופן טבעי השאיפה היא להוזיל ככל האפשר את עלות השירות - אבל במקביל חשוב מאוד לבחון גם את התועלת, וכך להגיע ליחס עלות-תועלת אופטימלי. בפרט כדאי לזכור שרמת הניקיון במשרד משפיעה במידה לא מבוטלת על רווחיות העסק, כך שכדאי להשקיע בשירות בסטנדרטים גבוהים.

התחרות הקשה על כוח אדם איכותי

בלא מעט תחומים ישנה תחרות של ממש בין מעסיקים על כוח אדם איכותי. עובדים מצוינים ועובדות מצוינות הם משאב יקר ערך ולא נפוץ מאוד, ולכן לא קל לגייס אותם. הפיתוי העיקרי הוא אמנם שכר מכובד, אבל בעידן הנוכחי הכסף הוא רק שיקול אחד בהחלטה איפה לעבוד. מועמדים פוטנציאליים למשרות כאלה ואחרות מחפשים גם עניין, יכולת להשפיע לטובה על הסביבה, גמישות וגם לסביבת העבודה יש חלק בהחלטה - כך שהמשוואה פשוטה: משרד נקי באמת הוא משרד שכיף לבוא אליו ולכן הוא מושך כוח אדם איכותי. בנוסף, השקעה בניקיון המשרד, כלומר שכירת חברה שמספקת שירותי ניקיון משרדים ברמה גבוהה, מסייעת לשמר את העובדים הטובים.

מקסימום מוטיבציה

כולנו מכירים את הכלל "כשנותנים, מקבלים", והוא נכון גם ליחסי מעסיק-עובדים. כשהמעסיק מתאמץ למען העובדים והעובדות שלו, ובהקשר הזה המאמץ בא לידי ביטוי בבחירה מוקפדת של חברת ניקיון משרדים ברמת גן שמספקת עבודה איכותית, העובדות והעובדים יתאמצו עבורו - וישקיעו את כל מרצם ויכולותיהם בכל יום עבודה. התוצאה תהיה פרודוקטיביות מרבית ולכן גם מיצוי מלא של ההון האנושי.

אווירה חיובית

דרך נוספת שבה רמת הניקיון של המשרד משפיעה לטובה על רווחיות העסק היא באמצעות יצירת אווירה חיובית. אווירה טובה במקום העבודה מייצרת גיבוש חברתי ולכידות גבוהה, וגם לכך יש חלק במוכנות של כל עובד ועובדת לתת את כל מה שיש להם. חברת "הראשון בניקיון" מספקת שירותי ניקיון לחברות גדולות ובינוניות, וביניהן דיסני, הלמן אלדובי, Innovid ועוד, תוך הקפדה על סטנדרטים של מצוינות הן בשירות והן ברמת הביצוע.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם