contact-us

באיזו תדירות כדאי לנקות את המשרד?

בעידן שבו יש תחרות של ממש על עובדים ובפרט מוכשרים ומסורים, וכשהקונספט של עבודה מהבית הופך לקורץ יותר ויותר, משלל סיבות (קורונה, פקקים, חנייה, רצון לבלות עם הילדים), בעל חברה שרוצה ליהנות מכוח אדם איכותי חייב להשקיע בטיפוח המשרד. מעבר לעיצוב ולצ'ופרים שונים לעובדים, נדרשת תחזוקה יומיומית מוקפדת ובפרט שמירה על הניקיון. אחת ההחלטות החשובות היא תדירות הגעת צוות המנקים והמנקות - והמידע בעמוד זה יעזור לכם להבין מהם השיקולים הרלוונטיים.

משרדים קטנים - פעם או פעמיים בשבוע

במשרדים קטנים, כלומר כאלה שהשטח שלהם הוא עד 100 מ"ר, ניתן לבצע ניקיון מקצועי פעם או פעמיים בשבוע. חשוב להקפיד שהניקיון יהיה יסודי ויכלול מקסימום תשומת לב לכל פינה ולכל מרכיב במשרד, כך שעד לביקור הבא של אנשי הניקיון המצב במשרד יהיה משביע רצון. בדרך כלל במשרדים קטנים העובדים שומרים יותר על הניקיון, ולכן אין צורך בניקוי מקצועי יומיומי. אופציה נוספת היא לבחור במסלול גמיש שבו צוותי ניקיון מקצועיים מגיעים אחת למספר ימים בהתאם לצורך.

משרדים גדולים - כל יום ולפעמים גם מספר פעמים ביום

במשרדים גדולים, שבהם מן הסתם גם מספר העובדים רב יותר, השירות של חברת ניקיון משרדים בפתח תקווה חייב להיות יומיומי - מפני שתדירות נמוכה יותר תוביל למצב שבו לעיתים קרובות המשרד מלוכלך ונראה מוזנח. למעשה, בחלק מהמקרים הניקיון יתבצע מספר פעמים ביום ובפרט רצוי לנקות את השירותים, המטבחון ואזור קבלת קהל אם ישנו אחת למספר שעות ואפילו פעם בשעה כשמדובר על מקום שהפעילות בו אינטנסיבית.

פעולות ניקיון בתדירות נמוכה יותר

מעבר לניקיון היומיומי או השבועי, חברת ניקיון משרדים בראש העין מספקת גם שירותים נוספים שעבורם התדירות המומלצת היא אחת למספר חודשים. הכוונה היא לניקוי חיצוני של החלונות, כשלעיתים נדרשת עבודה בסנפלינג, לניקוי יסודי של השטיחים (ולא "רק" שאיבה), ניקוי של הספות, ניקוי קירות ועוד. חברת "הראשון בניקיון" פועלת מאז שנת 1994 ונחשבת לאחת המובילות בענף. החברה אמונה של מתן שירותי ניקיון למשרדים בכל הגדלים ובפרט לחברות ענק וחברות בינוניות וגדולות.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם