contact-us

האיכויות החשובות של חברת ניקוי משרדים

בעלי ובעלות עסקים, וגם מנהלים ומנהלות בארגונים, נדרשים לקבל החלטות רבות בכל יום. באופן טבעי קשה עד בלתי אפשרי להקדיש את מלוא תשומת הלב הנדרשת לכל החלטה, ובפרט לאלה שנראות פחות דרמטיות - אבל לבחירת חברה שתהיה אחראית על ניקוי המשרד, גם אם היא לכאורה שולית, כן כדאי להתייחס ברצינות. הסיבה העיקרית לכך היא שרמת התחזוקה של המשרד, וכתוצאה מכך המצב שלו, משפיעים במידה רבה על שביעות הרצון של העובדים. מקסימום שביעות רצון היא בסיס הכרחי למקסימום השקעה של כל עובד ועובדת, ולעומת זאת משרד מוזנח עלול לגרום לכוח אדם איכותי לחפש אופציות אחרות.

רישיון

דגש חשוב אחד בבחירת חברת ניקיון משרדים ברמת גן, פתח תקווה, הרצליה או כל עיר אחרת במרכז הארץ הוא רישיון. מי שמנפיקה רישיונות לחברות ניקיון היא זרוע העבודה של משרד הכלכלה, וקיומו של רישיון (בתוקף, כמובן) מעיד על כך שהחברה מתנהלת על-פי חוק. בפרט תוכלו לדעת בוודאות שהחברה משלמת שכר הוגן לעובדים ולעובדות, ומקפידה גם על הענקת כל הזכויות הסוציאליות המגיעות להם. בנוסף חברות רציניות משתמשות בחומרי ניקוי שקיבלו את כל האישורים הרלוונטיים ולכן לא חושפות את העובדים לכימיקלים שעלולים להיות מזיקים.

ניסיון

איכות חשובה נוספת עבור כל חברת ניקיון היא ניסיון. עובדים ותיקים יודעים לעבוד ביעילות רבה ולנקות היטב כל פינה ופינה בכל משרד ומשרד, ובנוסף הניסיון מתורגם לבחירות נכונות של חומרי הניקוי, הציוד למשרד ועוד. גם הוותק עצמו הוא אינדיקציה לאיכות - חברה שפועלת בתחום תחרותי עשרות שנים מן הסתם מספקת שירות בסטנדרטים גבוהים וכך מבטיחה שביעות רצון מצד הלקוחות.

מודולריות

בעידן הנוכחי גמישות היא מרכיב קריטי בחלק גדול מהשירותים, וכך גם עבור ניקיון משרדים. הגמישות באה לידי ביטוי בהתאמת תוכנית העבודה למאפיינים הספציפיים של כל עסק או ארגון, בהגעה בתדירות האופטימלית וגם בביצוע פעולות ספציפיות בזמינות גבוהה ואפילו באופן מידי כשנוצר בכך צורך. מספקת שירותי ניקיון משרדים בחולון, תל אביב, רמת גן, גבעתיים ושאר ערי גוש דן מאז 1994, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים ואמינות ללא פשרות.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם