contact-us

כל מה שחשוב לדעת על פוליש לרצפת המשרד

אמנם חז"ל טענו ש"לא כל הנוצץ זהב", אבל אין ספק שרצפה נוצצת ומבריקה במשרד תורמת רבות לרושם החיובי שיוצר המקום - גם אצל העובדים (ובהקשר זה כדאי לזכור שההון האנושי הוא משאב קריטי בכל עסק וארגון) וגם אצל הלקוחות שמגיעים למשרד. בהתאם שירות פוליש לרצפת המשרד הוא שירות שמספק תועלת רבה מאוד, וכדאי ללמוד כיצד הוא מתבצע.

הסוגים השונים של פוליש למשרדים

באופן עקרוני ישנם שני סוגים של פוליש לרצפת המשרד: פוליש קריסטל ופוליש ווקס. פוליש ווקס הוא האופציה הזולה יותר, והיא כוללת קרצוף יסודי של רצפת המשרד, מריחת ווקס ומעבר על אותו חומר שנראה כמו שעווה באמצעות מכונה ייעודית שמקנה לרצפה את המראה הבוהק והנקי במיוחד. פוליש קריסטל היא פעולה שמבוססת על צמר פלדה והברקה בעזרת חומרים כימיים ייעודיים שמוחדרים אל הריצוף. ניתן להוסיף גם שכבה מונעת החלקה, ובכל מקרה תוצאות פוליש קריסטל עמידות יותר. יחד עם זאת ישנם עוד שיקולים לבחירת סוג הפוליש ובפרט התאמה לסוג הרצפה, ולכן חשוב להפקיד את המלאכה בידי חברת ניקיון משרדים בהרצליה עם ניסיון רב.

התדירות הנכונה של הפוליש

חברת ניקיון משרדים במרכז עם ניסיון ויושרה תמליץ בדרך כלל על פוליש לרצפה בתדירות של אחת לשנה. התדירות עשויה להשתנות בהתאם לאינטנסיביות השימוש במשרד, סוג הריצוף (קרמיקה, שיש, טרצו, אבן)  וכמובן סוג הפוליש הנבחר. בכל מקרה חשוב כמובן לשמור גם הניקיון השוטף של הרצפה, כשלפני הפוליש יתבצע ניקיון יסודי במיוחד על-מנת שהפוליש יהיה אפקטיבי.

תמחור הפוליש

טווח המחירים המקובל של פוליש ווקס הוא 15-20 ש"ח למטר רבוע, ושל פוליש קריסטל - 20-30 ש"ח למטר רבוע. ככל שהמשרד גדול יותר, כלומר השטח שאותו רוצים לפלש נרחב יותר, המחיר למ"ר עשוי להיות נמוך יותר. מומלץ בחום להשוות הצעות שונות גם על סמך רמת ההברקה של הרצפה ולא רק על סמך המחיר. "הראשון בניקיון" מציעה שירותי פוליש למשרדים בכל הגדלים, עם כל סוגי הריצופים - ובהתחייבות ליחס עלות תועלת משתלם מאוד.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם