contact-us

למה חשוב לבדוק גם את התנאים לעובדים בחברת ניקוי משרדים?

משרד נקי הוא מרכיב קריטי בסביבת עבודה מטופחת ונעימה. סביבת עבודה איכותית היא מרכיב קריטי בשביעות הרצון של העובדים והעובדות, והמסקנה המתבקשת היא שכדאי לשכור את שירותיה של חברת ניקיון מקצועית שתשמור על המשרד מתוחזק היטב באופן קבוע. אחד הפרמטרים לבחירת החברה הוא התנאים לעובדי ועובדות הניקיון - ובכתבה זו מפורטות הסיבות לקביעה זאת.

עובדים מרוצים הם עובדים מסורים

חברת ניקיון משרדים חייבת להיות מעסיק איכותי, כזה שמקפיד להעניק לעובדות ולעובדים את כל התנאים הסוציאליים המגיעים להם ובאופן כללי להתייחס אליהם בכבוד ובהערכה, מהסיבה הפשוטה שעובדים מרוצים הם עובדים מסורים, ולהפך - עובד שלא טוב לו, יבצע את העבודה שלו באופן סביר לכל היותר ולא יתאמץ. במקרה הספציפי הזה, רמת הניקיון תהיה בינונית בלבד, ולכן רק חברות שמשקיעות בעובדים שלהן מספקות מקסימום תועלת גם ללקוחות שלהן.

ראש שקט באמת

דגש נוסף הוא ביטוח מלא לכל עובד ועובדת שמגיעים אליכם למשרד. בהיעדר פוליסה מתאימה, אמנם חברת הניקיון היה האחראית לשלומם של העובדים, אבל בנסיבות מסוימות גם אתם עלולים להיתבע - ולכן, על-מנת שתוכלו לסמן V על ניקיון המשרד בלי חששות מיותרים, מומלץ בחום לוודא שבחרתם חברת ניקיון אמינה ורצינית. בפרט כדאי לדרוש לראות רישיון קבלן, בתוקף כמובן, מטעם זרוע העבודה של משרד הכלכלה והתעשייה. רישיון זה מעיד על עמידה בכל הקריטריונים הרלוונטיים להעסקת עובדים בתחום הניקיון.

ניסיון יקר ערך

הביקוש לשירותי ניקיון משרדים ברמת גן, הרצליה, כפר סבא, תל אביב ושאר ערים במרכז הארץ גבוה מאוד. על-מנת שאכן תושג מלוא התועלת האפשרית, והמשרד יהיה נקי באמת, רצוי שהעובדים שמנקים את המשרד שלכם יהיו בעלי ניסיון רב ככל האפשר. חברות ניקיון שמעניקות לעובדים שלהם תנאים מעולים מצליחות כמובן לשמור את העובדים הטובים, ולכן השירות שתקבלו יתבסס על הניסיון שהם צברו - ויהיה ברמה גבוהה במיוחד. חברת "הראשון בניקיון" פועלת מאז שנת 1994, מקפידה לשמור על כל זכויות העובדים ובהתאם מבטיחה ומקיימת מקסימום שביעות רצון בכל מקום שבו היא מנקה את המשרדים.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם