contact-us

ניקוי קירות המשרד - מדריך מפורט

קירות המשרד, הן אלה הפנימיים והן אלה החיצוניים, משפיעים באופן משמעותי על המראה שלו. הקירות החיצוניים אחראים במידה רבה על הרושם הראשוני שמייצר כל מקום על כל מי שמגיע אליו, ובמקרה של משרד מדובר גם על עובדים וגם על לקוחות, ואילו בקירות הפנימיים כל כתם וכל לכלוך מתבלט מיד לעין ועלול לייצר את התחושה שמדובר במקום מוזנח. ניקוי מקצועי של קירות המשרד הופך אותם לכמו חדשים ומעניק להם מראה מרשים.

ניקוי קירות פנימיים - מלמטה למעלה

ה"סוד" של ניקוי מוצלח של קיר פנימי במשרד הוא לפעול נגד האינסטינקט - ולנקות את הקיר מלמטה למעלה ולא מלמעלה למטה. בדרך זו הלכלוכים שהצטברו על החיפוי של הקיר לא זולגים כלפי מטה ומשאירים סימנים מכוערים. דגש חשוב נוסף הוא להשתמש בחומרי ניקוי שלא יפגעו בחיפוי של הקיר - בין אם מדובר על חיפוי אבן, צבע או כל חומר אחר. התדירות המומלצת היא אחת לחודש, וכמו כן בכל מקרה שבו נוצר כתם דוחה על הקיר. חברת ניקיון משרדים תל אביב תבצע עבורכם את הפעולה הזו במקצועיות ובאחריות.

ניקוי קירות חיצוניים - בלחץ מים גבוה

כשמדובר על קיר חיצוני, הדרך היעילה ביותר לנקותו היא באמצעות לחץ מים גבוה. לשם כך יש כמובן צורך במכונה ייעודית שמתיזה את המים בעוצמה המדויקת הדרושה לצורך הסרת כל הלכלוכים שמצטברים על קירות חיצוניים בבנייני משרדים - לשלשת ציפורים, אבק, בוץ, עובש ועוד. בדרך כלל תיבחר האופציה של מים קרים, ואם ישנם לכלוכים קשים במיוחד או שומנים ייעשה שימוש במים בטמפרטורה גבוהה. בדרך כלל לחץ המים מספיק כדי לייצר את רמת הניקיון הדרושה, כך שאפשר לוותר על השימוש בכימיקלים אגרסיביים.

התאמה מלאה לסוג הקיר

הדגש החשוב ביותר בניקוי קירות, גם אלה הפנימיים וגם אלה החיצוניים, הוא התאמה מלאה לסוג החיפוי של הקיר. בהתאם מומלץ להפקיד את המשימה בידי חברות ניקיון משרדים ברמת גן עם ניסיון עשיר. "הראשון בניקיון" פועלת מאז שנת 1994, ומספקת מגוון רחב מאוד של שירותי ניקיון למשרדים ולעסקים - באמצעות ציוד משוכלל, כוח אדם איכותי וחומרי ניקיון מתקדמים.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם