contact-us

ניקיון משרדים בראשון לציון

חברת הניקיון הנכונה תבטיח עבודה מהנה בסביבה נקייה, מסודרת וריחנית. אם אתם מוצאים את עצמכם מתקשרים אל חברת הניקיון הנוכחית שלכם מספר פעמים בשבוע – הגיע הזמן שתתקדמו אל שירות טוב יותר שבאמת מתאים לעסקים. חברת הראשון בניקיון יודעת שהזמן שלכם יקר ואתם צריכים לנצל כל רגע לקידום אישי של העסק. מנהלי החברה לוקחים אחריות מלאה על כל צורכי הניקיון ולכם נשאר רק לפתוח את הבוקר עם חיוך במשרד מבריק מניקיון. ניקיון משרדים בראשון לציון הוא מקצוע לכל דבר.

באיזו שעה הכי כדאי לבצע עבודות ניקיון משרדים בראשון לציון?

השעה הנכונה ביותר להגעת צוות הניקיון נבחרת בהתאם לסגנון העבודה שלכם והעדפה אישית. אם שגרת העבודה שלכם מאפשרת ביצוע עבודות ניקיון במהלך שעות העבודה (בוקר וצהריים) אתם תסיימו את יום העבודה עם משרד נקי. היתרון בעבודת ניקיון בשעות היום הוא אפשרות למענה מידי ללכלוך במטבח או בשירותים. הצוות מבצע את עבודתו בעוד אתם נמצאים במשרד ומשגיחים על הנעשה. אם שמתם לב שהנוכחות של צוות הניקיון משבשת את שגרת העבודה, זה הזמן לשנות את שעת הגעת הצוות. ניקיון משרדים בראשון לציון בשעות הערב ואחר הצהריים מתאפשר עם נוכחות של נציג מטעמכם במשרד או ללא נוכחות שלכם. חוששים להשאיר את צוות הניקיון במשרד ללא השגחה? נדגיש שוב שהצוות נבחר בקפידה ונמצא תחת פיקוח של מנהלי החברה. יותר מזה, סביר להניח שיש לכם רשת של מצלמות כך שאתם יכולים לעקוב אחר המתרחש גם מרחוק. שירותי ניקיון משרדים בראשון לציון

שירותי ניקיון משרדים בראשון לציון

עבודות ניקיון משרדים בראשון לציון - מה העובדים שלכם חושבים על רמת הניקיון במשרד?

כיום כאשר רוב העובדים מבלים במשרד שעות רבות בכל יום, אנחנו כמעסיקים מחויבים לספק להם סביבת עבודה נוחה, נעימה ובטוחה. אתם כמנהלים מתבקשים להישאר עם אצבע על הדופק ולהקפיד לשאול את העובדים האם הם מרוצים מסביבת העבודה שלהם. תופתעו לגלות שיש לעובדים שלכם מה להגיד. הם יודו על ההזדמנות להביע את דעתם וירגישו שאתם מעריכים אותם. באמצעות שיחות עם העובדים תגלו האם כדאי לשנות את שעת הניקיון, האם המטבח מספיק נקי, האם עמדות העבודה נוחות ועוד. שביעות הרצון של העובדים תשפיע על הנכונות שלהם לעבוד שעות נוספות.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם