contact-us

חיטוי משרדים / מפעלים / מבנים

חיטוי משרדים / מפעלים / מבנים
לאחר התפשטות נגיף הקורונה, נראה שהמודעות לחשיבות החיטוי במשרדים, מפעלים ומבנים בכלל, הפכה נרחבת יותר ויותר. כך, כיום ישנו ביקוש רב יותר לחיטוי יסודי של כל חלל המשרדים, מעליות, מחסנים, עמדות העבודה, מטבחונים, מעברים, ועוד. את עבודת החיטוי מבצע צוות מקצועי של חברה המתמחה בעבודות חיטוי, צוות שיגיע עד אליכם בכדי לבחון את המרחב ולערוך בו חיטוי יסודי ומקצועי.

הראשון בניקיון – הראשון בחיטוי
מתוך הבנת הצורך בסביבה נקייה לא רק מלכלוך ואבק אלא גם מחיידקים ובקטריות, הקמנו מחלקה ייעודית לחיטוי משטחים. לאורך השנים, למדנו שחיידקים מסוגלים לשרוד על משטחים בין 4 שעות ל-9 ימים שלמים, כך שחיטוי הוא הכרחי ואף יכול להציל חיי אדם במקרים מסוימים. בנוסף למלאכת החיטוי, אנו גם מציעים מוצרים משלימים למכירה, בכדי שתוכלו לשמר את איכות החיטוי לאורך זמן. אצלנו, החיטוי מתבצע בשני שלבים;
  • ניקוי באדים בטמפרטורות גבוהות.
  • ריסוס כל המשטחים בחומרי חיטוי ייעודיים המתאימים למטרה.


מתי עולה הצורך בחיטוי?
חשוב לציין שבאופן כללי, תמיד מומלץ לבצע חיטוי מידי פעם רק ליתר בטחון. באופן ספציפי יותר, ישנם מרחבים שבהם החיטוי הוא חובה של ממש שכן הוא מסייע להגן ולשמור על בריאות הסביבה. למשל, עסקים המתמקדים במזון ומשקאות; גני אירועים, בתי קפה, בתי מלון ומסעדות, כל אלו הינם מוקד למשיכת נגיפים וחיידקים שבסך הכל מבקשים ליהנות גם כן מארוחה טובה. כידוע, אלו עלולים להסב נזק של ממש לסועדים, מה שעלול לגרור תביעה חמורה ואף לסגירת העסק. בנוסף, אלו העוסקים בחומרים כימיים ותהליכים מסוכנים לצד הצורך במרחבים סטריליים, מחויבים לרמה גבוהה של ניקיון מחיידקים. כך, חיטוי הוא הכרחי במיוחד וחייב להתבצע באופן שוטף.

כיצד להתנהל במסגרת החיטוי?
נכון שבדרך כלל, חומרי החיטוי לא יהיו מסוכנים לבני אדם. עם זאת, מומלץ לבצע את התהליך כשהמרחב ריק מבני אדם ולו רק בשל הסיכוי הקל ביותר שאחד העובדים או הדיירים, רגיש לחומר מסוים. אנשי המקצוע גם הם יצטיידו בלבוש מגן כגון כפפות, מסיכה, נעליים וחליפה מיוחדת עבור מלאכת החיטוי. צוות העובדים יתבקש כמה שפחות להסתובב במרחב, ואם יש אוכל – כדאי לאחסן אותו במקום סגור לחלוטין, במקרר למשל. חומרי החיטוי ישמידו במהירות כל בקטריה וחיידק שיש לחסל; משולחנות, כסאות, השיש במטבח, ספות ושטיחים, ואף מוצרי חשמל הדורשים טיפול מיוחד ורגיש. בתום החיטוי יש להמתין פרק זמן על פי הוראות הצוות, ולאחר מכן להיכנס שוב למרחב בכדי לוודא שהחומר כולו התאדה. במידת הצורך, עוברים שוב על נקודות שנותרו רטובות מחומר.

במה שונה חיטוי מפעלים?
במידה והגעתם אלינו בשל הצורך בחיטוי המפעל, הגעתם למקום הנכון! חשוב להבין שניקוי וחיטוי של מפעלים אינו דומה לשום דבר אחר, בוודאי לא לחיטוי משרד או מרחב ציבורי אחר. מדובר בעבודת חיטוי שדורשת מיומנות, מומחיות והבנה מקצועית של המרחב התעשייתי. על כן, לא רבות הן חברות הניקיון שמסוגלות לתת שירות מעולה ולהפוך את המפעל לא רק לנקי ומצוחצח, אלא גם לנעים והגייני.

כשמדברים על ניקוי וחיטוי של מפעלים הכוונה ל;
  • שטחים ציבוריים
  • לבוי
  • מדרגות
  • רצפה, קירות ותקרה
  • חלונות
  • מערכות מיזוג
  • מכונות שונות
  • חדרי שירותים
  • משרדים
  • ועוד
המשמעות היא שכל פינה ופרט במפעל, יעברו תהליך של ניקוי וחיטוי יסודיים על מנת להפוך את סביבת העבודה לראוייה. על אחת כמה וכמה, ידוע שישנם סוגים רבים ושונים של מפעלים; חלקם עוסקים בתרופות, אחרים במזון, כימיקלים, טקסטיל, מוצרי פלסטיק ועוד. כל אחד מהמפעלים הללו מגיע עם מאפיינים שונים, ועל מנת לספק את השירות הטוב ביותר יש להכיר את אותם מאפיינים וצרכים מיוחדים של כל מפעל. מכיוון שרוב המפעלים אינם יכולים לעצור את עבודתם, הרי שיש לבצע את עבודת החיטוי בזמן שהעובדים נמצאים במקומם ומאיישים את העמדות. לשם כך, יש להשתמש בשיטות מיוחדות שלא רק שלא יפריעו את רצף העבודה אלא גם לא יפגעו בגורמים האנושיים במקום. כלומר, מינימום הפרעות. מצד שני, אנחנו בראשון בניקיון כן ממליצים לעשות את המאמץ ולמצוא פרק זמן שבו נוכח מינימום כוח אנושי, וכך לאפשר לאנשי המקצוע לבצע את עבודת החיטוי במהירות ובקלות.

האם ניתן לשמור על תוצאות החיטוי לאורך זמן?
כמובן שכן, זו גם המטרה שלכם ושלנו יחדיו! חשוב להבין שפעולת החיטוי תלויה בגודל המרחב, כמות המתקנים ומהו מספר הנקודות החשובות ביותר לחיטוי. איש מקצוע מיומן ידאג להשלים את עבודת החיטוי במינימום זמן, ובלי להפריע ללקוחות, הדיירים או העובדים במקום. ככל שהעבודה תתבצע באופן חלק יותר, כך התוצאות תהיינה מדויקות ואיכותיות יותר – משמע ההשפעה שלהן תימשך זמן רב יותר. בכדי ללמוד עוד על התהליך אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר, לפרט בפנינו את כל הצרכים והדרישות שלכם; את גודל המרחב, האם מדובר במשרד, מפעל או מבנה אחר, מהן שעות העבודה והאם אתם עושים שימוש בחומרים מיוחדים שכדאי שנדע עליהם. בהתבסס על המידע שנקבל מכם, נוכל לתכנן באופן מדויק את אופן העבודה ושיטות העבודה, ולהגיע עד אליכם עם כל הציוד המתקדם והנדרש. בזמנים בהם נגיפים וחיידקים נמצאים בכל מקום, יש לדאוג לסביבה סטרילית ונקייה ככל האפשר. המקצוענים של הראשון בניקיון כאן כדי לעזור לכם להשיג את המטרה!

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם