contact-us

איך לנקות את חלונות המשרד בדרך הטובה ביותר?

החלונות של המשרד משפיעים במידה ניכרת על האופן שבו הוא נתפש - גם בעיני מי שמתבונן בהם מבפנים, כלומר העובדים והמבקרים במשרד, וגם בעיני מי שמביט בהם מבחוץ, כלומר העוברים והשבים באזור. בהתאם כדאי מאוד להשקיע בניקוי מקצועי של החלונות אחת למספר חודשים, כשבאופן טבעי מדובר במשימה למקצוענים בלבד.

התועלת הכפולה של חלונות נקיים באמת

בגלל המיקום שלהם, חלונות המשרדים חשופים למגוון רחב של לכלוכים. בפרט הם צוברים אבק, ועוד כתמים נפוצים עליהם הם תוצר של לשלשת ציפורים שעוברות בסמוך. סופות חול וגשמים שמעורב בהם בוץ מותירים גם חותם לא רצוי על חלונות המשרד, ולכן החשיבות הרבה של ניקוי מקצועי גם מבפנים וגם מבחוץ - ע"י חברת ניקיון משרדים עם ניסיון רלוונטי וציוד מתאים. למעשה, התועלת של ניקוי החלונות כפולה: ראשית, העובדים זוכים למבט אל הנוף בלי פילטר מיותר בדמות לכלוכים על החלון. כשלוקחים בחשבון את שעות העבודה הרבות מדי יום, ואת הכמיהה של כולנו לחיבור אל הסביבה ואל מה שמתרחש מחוץ למשרד, יש לכך תרומה של ממש ליצירת סביבת עבודה מיטבית. התועלת השנייה היא הרושם שיוצר הבניין כולו בזכות המראה הנקי והבוהק שמשדר איכות ורצינות.

ניסיון בעבודה בגובה וציוד מתאים

במסגרת הפעילות השוטפת של ניקיון משרדים בנתניה ובשאר ערי השרון ינוקו חלונות המשרד מבפנים. ניקיון חיצוני יתבצע אחת למספר חודשים, בהתאם לצורך, והוא מחייב היתר לעבודה בגובה (וכמובן ניסיון בכך). כמו כן נדרש ציוד מתאים, כשהדרך היעילה ביותר היא לנקות את החלונות הגבוהים באמצעות סנפלינג. דגש נוסף הוא איכות חומרי הניקוי. חברות מתקדמות שמשתמשות בחומרים ידידותיים לבני אדם וללא כימיקלים אגרסיביים מדי מבטיחות - ומקיימות - אפס חשיפה של העובדים לחומרים שעלולים להזיק להם.

זמינות גבוהה

במרבית המקרים, לנוכח התדירות המומלצת של ניקוי החלונות החיצוניים, השירות יוזמן מראש. ישנם גם מקרים שבהם נוצר צורך בניקוי מידי של החלונות, וכשזה המצב ההמלצה היא לפנות לחברת ניקיון ותיקה וגדולה שמסוגלת לספק כל שירות בזמינות גבוהה. חברת "הראשון בניקיון" הוקמה ב-1994, מעסיקה למעלה מ-500 עובדים ועובדות - ולכן יכולה להתחייב גם להגעה מהירה לכל משרד בשעת הצורך.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם