contact-us

באיזו תדירות מומלץ לבצע ניקיון מקצועי של משרדים בתל אביב?

תל אביב היא העיר המובילה בארץ בתחום הכלכלי, ובעוד תחומים רבים, ולכן באופן טבעי פזורים בה משרדים רבים. בהתאם ישנו ביקוש נרחב גם לשירות ניקיון משרדים בעיר ואחת השאלות המתבקשות היא מהי התדירות המומלצת לשירות זה. המטרה היא איזון אופטימלי: מצד אחד משרד שיהיה נקי ומאיר פנים לכל מי שמגיע אליו ומצד שני הוצאה מינימלית. בכתבה זו תמצאו מידע שיעזור לכם להחליט מהי התדירות הנכונה עבור המשרד שלכם.

שטח המשרד

השיקול הראשון הוא באופן טבעי שטח המשרד. המשוואה פשוטה: ככל שהמשרד גדול יותר, כך התדירות המומלצת גבוהה יותר. עבור משרדים גדולים בשטח של 150 מ"ר ומעלה, קרוב לוודאי שיידרש ניקוי יומיומי. במשרדים הצנועים יותר - בשטח של 80-100 מ"ר - אפשר "להסתפק" גם בפעמיים או שלוש בשבוע, ואילו במשרדים הקטנים גם הגעה של חברה מקצועית פעם בשבוע תבטיח שמירה על הניקיון ברמה המצופה.

תדירות הגעת העובדים למשרדים

עוד שיקול רלוונטי לגבי תדירות ניקיון משרדים בתל אביב הוא תדירות הגעת העובדים למקום. בתקופת הקורונה מקומות עבודה רבים אפשרו לעובדים ולעובדות לעבוד לפחות בחלק מימות השבוע מהבית. גם לאחר החזרה לשגרה, נשמרת במקומות רבים הגישה ההיברידית שיש לה תועלות רבות גם כשאין מגפה - ואם במשרד שלכם העובדים לא מגיעים מדי יום, מן הסתם הוא מתלכלך פחות ולכן אפשר לצמצם את מספר הפעמים שבהם המנקים מגיעים אליכם.

קבלת קהל

שירותי ניקיון למשרדים שמקבלים קהל מספקים תועלת כפולה: גם סביבת עבודה מטופחת יותר לעובדים ולעובדות, וגם מקום נקי שמייצר אצל המבקרים את הרושם הרצוי ובוודאי לא משרד מלוכלך שנראה מוזנח. בהתאם במקומות אלה ייתכן צורך בניקוי יומיומי, ואם מדובר על משרד גדול והומה אדם אפילו ניקיון לאורך כל שעות העבודה (ובפרט של השירותים). דרך אחת להחליט על התדירות הנכונה היא ניסוי וטעייה, כשמתחילים עם מספר מסוים של ביקורים של צוות המנקים ומשנים בהתאם למצב בפועל. עוד דרך אפשרית היא לפנות למספר חברות ניקיון ולקבל מכל אחת מהן המלצה והצעת מחיר. "הראשון בניקיון" הינה חברה ותיקה עם ניסיון של למעלה מ-25 שנים ולמעלה מ-500 עובדים - ולכן יכולת לספק הצעת מחיר מותאמת באופן מושלם לכל משרד ומשרד בתל אביב.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם