contact-us

חידושים מעניינים בתחום ניקיון המשרדים

טכנולוגיות מתקדמות משדרגות את החיים שלנו במגוון רחב מאוד של דרכים - וגם תחום ניקיון המשרדים משתנה ועוד ישתנה בקצב מהיר. המאמץ העיקרי הוא פיתוח מוצרים וטכניקות עבודה שיהפכו את הכימיקלים האגרסיביים, שעלולים להיות גם מזיקים, למיותרים. בנוסף מפותחים פתרונות מתקדמים שיחסכו זמן עבודה יקר ובעיקר יצמצמו את הצורך בביצוע פעולות מורכבות כמו ניקוי בגובה.

חומרי ניקוי אקולוגיים

הבשורה החשובה ביותר שמספקות הטכנולוגיות העכשוויות היא חומרי ניקוי אקולוגיים, כלומר כאלה שהם ידידותיים להפליא גם לסביבה וגם לבני האדם. חברת ניקיון משרדים בתל אביב שמכבדת את עצמה תבחר להשתמש בחומרים אלה - שמצליחים להעלים גם לכלוכים עיקשים לרבות שומנים, כתמי צבע, פיח, חלודה ועוד - הן במסגרת המשימות השוטפות והן במסגרת משימות מיוחדות כמו ניקוי חיצוני של חלונות המשרד, חיטוי שטיחים וכו'.

רובוטים

המין האנושי חולם כבר עשרות שנים על מכונות שימלאו משימות מייגעות ותובעניות. במאה ה-21 החלום מתגשם ביותר ויותר מקומות, וגם במסגרת שירותי ניקיון למשרדים כבר ניתן לראות רובוטים שמקרצפים רצפות ובפרט במקומות גדולים מאוד (למשל שדות תעופה), רובוטים שיודעים לנקות חלונות ועוד. לשימוש ברובוטים 3 יתרונות משמעותיים: מקסימום יעילות (רובוט מן הסתם מנקה באותה רמה בכל יום ובכל שעה), מקסימום זמינות (משום שהרובוט לא חולה אף פעם) ובעתיד, כשמחירי הרובוטים ירדו, גם חיסכון כלכלי משמעותי.

מערכות ריסוס מתקדמות

חידוש מעניין נוסף הוא מערכת ריסוס שמחליפה שיטות ניקוי מסורתיות. ריסוס קיטור בלחץ מצליח להעלים אבק ומיקרואורגניזמים מזהמים מכל סוגי המשטחים, ממערכות מיזוג אוויר (שמטבען רוויות בחיידקים) וממקומות שהגישה אליהם לא נוחה. מערכות הריסוס מותירות את המשטחים נקיים לחלוטין וגם מוכנים באופן מידי לשימוש בזכות הייבוש המלא.

שירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד

העתיד כבר כאן, אם כי כמובן שהשינוי מתבצע באופן הדרגתי. נכון להיום הפרמטר העיקרי בבחירת חברת ניקיון שתבריק את המשרד ותספק לעובדים סביבת עבודה מטופחת ונעימה הוא רמת השירות. "הראשון בניקיון" הוקמה ב-1994, מקפידה להתחדש כל העת ומעסיקה למעלה מ-500 עובדות ועובדים שנהנים מתנאים מצוינים ולכן גם מבצעים כל משימה ברמה גבוהה במיוחד.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם