contact-us

למה אסור להתפשר על איכות הניקיון של המשרד?

אנחנו חיים בעידן מרתק: מצד אחד יותר ויותר בני אדם כבר לא מגדירים את עצמם בהתאם לסטטוס התעסוקתי ולתפקיד שהם ממלאים, ומבינים היטב שנדרש איזון נכון יותר בין עבודה לבין פנאי. מצד שני, למקום העבודה יש עדיין השפעה עצומה על איכות החיים, רבים וטובים עובדים יותר מ-40 שעות בשבוע ובמצב כזה המשרד הופך באופן בלתי נמנע לבית שני. בהתאם, חשוב להשקיע בניקיון מקצועי שלו - ובכתבה זו מפורטות התועלות העיקריות של שכירת חברה מקצועית שתצחצח את המשרד.

לזכות בעובדות ובעובדים הטובים ביותר

בתחומים רבים ישנו מחסור בכוח אדם, ובפרט קיימת תחרות עזה על העובדים והעובדות המוכשרים והמוכשרות שבאופן טבעי זוכים להצעות רבות. עוד ועוד מחקרים מגלים שמעבר למשכורת, ישנם עוד שלל שיקולים בבחירת מקום עבודה - וסביבת עבודה מטופחת היא אחד מהם. בהתאם כשמוצאים חברת ניקיון משרדים במרכז שמקפידה על עבודה ברמה גבוהה, קל יותר למשוך עובדים ועובדות איכותיים, וקל יותר לשמר את ההון האנושי יקר הערך.

עובדים מרוצים הם עובדים מסורים ופרודוקטיביים

סיבה טובה נוספת להשקיע בניקיון המשרד היא שמשרד נקי באמת הופך את כל העובדים למרוצים יותר - ועובדים שבעי רצון הם עובדים פרודוקטיביים שמשקיעים את כל מרצם ויכולותיהם בביצוע התפקיד שלהם. בהתאם מומלץ לבחון בקפידה את רמת השירות שמספקת כל חברת ניקיון משרדים בנתניה, הרצליה, תל אביב וכו'.

להרשים את הלקוחות

כשמדובר על משרד שמגיעים אליו לקוחות, רמת הניקיון משפיעה במידה ניכרת על הרושם שנוצר אצלם. משרד מלוכלך ייתפש כשייך לעסק מוזנח ולכן כזה שכדאי להתרחק ממנו. לעומת זאת משרד מצוחצח יוצר תחושה נעימה ומאפשר למצות את הפוטנציאל העסקי (ואם זהו משרד השייך למגזר הציבורי, פשוט לספק לציבור שירות בסטנדרטים של מדינה מתקדמת).

מקסימום בריאות

ניקיון מקצועי של המשרד מבטיח מינימום חשיפה למזהמים שונים כגון חיידקים, אבק, קרדית האבק, עובש ועוד. בהתאם הסיכון להידבק במחלות שונות פוחת באופן ניכר - והעובדים נהנים מסביבת עבודה בטוחה מכל הבחינות. חברת "הראשון בניקיון" מעסיקה כ-500 עובדים ועובדות בתנאים מעולים ומתמחה בניקוי משרדים של חברות גדולות וגם בינוניות במרכז הארץ. בין לקוחותיה הלמן אלדובי, HSBC, דיסני ורדימיקס, וגם זו כמובן אינדיקציה לאיכות השירות שלה.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם