contact-us

לנקות את המשרד - בלי לפגוע בסביבה

המגמה הבולטת ביותר במאה ה-21 היא המגמה הירוקה: בעוד ועוד תחומים המין האנושי משנה הרגלים ושיטות פעולה על-מנת לצמצם את נזקי משבר אקלים ולאפשר המשך חיים נוחים ונעימים על פני כדור הארץ. בין השאר ניתן לראות השקעות רבות בפיתוח מוצרי מזון שלא זקוקים לשטח עצום וכמויות מים גדולות מאוד, מעבר הדרגתי לייצור חשמל מהשמש במקום על בסיס פחם וגז מזהמים, מודעות הולכת וגדלה לחשיבות המחזור, וגם בתחום הניקיון המגמה הזו באה לידי ביטוי - בשימוש בחומרי ניקיון מתקדמים וללא כימיקלים שעלולים להיות בעייתיים.

העובדים יכולים לנשום לרווחה

ניקיון משרדים בתל אביב באמצעות חומרי ניקיון "ירוקים" מספק קודם כל תועלת משמעותית לעובדות ולעובדים: כשהם לא נחשפים לכימיקלים אגרסיביים, כולל כאלה שעלולים להזיק להם, הם יכולים לנשום לרווחה ולהגיע מדי יום משרד בראש שקט באמת. כשלוקחים בחשבון את העובדה ששבוע העבודה הממוצע כולל כ-40 שעות, ואפילו יותר, ברור לחלוטין מדוע יש הבדל משמעותי בין איכות החיים של מי שעובדים במשרדים שהניקיון בהם מתבצע עם החומרים המתקדמים בהשוואה לניקיון בשיטות מיושנות.

מינימום פגיעה בכדור הארץ - ומקסימום ניקיון במשרד

חשוב להדגיש כי השמירה על הסביבה לא באה על חשבון רמת הניקיון במשרד. גם כשנמנעים משימוש בחומרים שמכילים כימיקלים מזיקים - כימיקלים אשר מחלחלים אל הקרקע ואל מי התהום ועלולים לפגוע באופן בלתי הפיך במערכות חיוניות - ניתן להגיע לרמת ניקיון גבוהה מאוד בכל משרד. המפתח לכך הוא כמובן חברת ניקיון משרדים אשר מקפידה להעסיק צוותים מנוסים ואמינים, וכמו כן משתמשת בחומרים איכותיים.

סביבת עבודה מטופחת

המודעות הגבוהה לחשיבות השמירה על הכוכב היחיד שאנחנו יכולים לחיות עליו, לפחות נכון לעכשיו, גורמת לכך שעובדות ועובדים בוחנים מקומות עבודה גם על סמך ההשפעה שלהם על הסביבה. חברה שבוחרת לנקות את המשרד עם חומרים ידידותיים לסביבה נתפשת, ובצדק כמובן, כחברה איכותית ומתקדמת - ולכן יהיה לה קל יותר למשוך כוח אדם איכותי. חברת "הראשון בניקיון" הינה אחת החברות הוותיקות בתחום וגם אחת המתקדמות שבהן. עם למעלה מ-500 עובדים ועובדות, ושורה ארוכה של לקוחות, החברה יכולה להבטיח וגם לקיים ניקיון מרבי תוך שימוש בחומרים שקיבלו את כל האישורים הנדרשים.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם