contact-us

מה כוללת תוכנית ניקיון למשרד ממוצע?

במשרדים גדולים שמגיעים אליהם מדי יום עובדים רבים נדרשת השקעה מתאימה בניקיון. משרד נקי מייצר סביבת עבודה נעימה, העובדים מרגישים שלהנהלה אכפת מהם ומשיבים ביחס דומה, ואם מגיעים מבקרים למשרד גם אצלם נוצר רושם חיובי. על-מנת למצות את התועלות חשוב לבנות נכון את תוכנית הניקיון, שבמרבית המקרים תכלול את המרכיבים הבאים:

מדי יום

חברה שמספקת שירותי ניקיון למשרדים ברמה גבוהה תבצע מדי יום מספר פעולות ובהן שטיפת הרצפה, ניקיון יסודי של השירותים כולל חיטוי, פינוי אשפה מכל הפחים ברחבי המשרד, ואם ישנו מטבחון ניקיון של החלל ושטיפת הכלים. עוד פעולה יומיומית היא מעבר על עמדות העבודה כדי לוודא שכולן נקיות ומוכנות ליום העבודה הבא. במשרדים גדולים שיש בהם פעילות אינטנסיבית במיוחד ייתכן צורך בניקוי השירותים באופן שוטף לאורך כל שעות העבודה.

אחת לשבוע / לחודש

פעולות נוספות אפשר לבצע גם בתדירות של אחת לשבוע, פעמיים-שלוש בחודש או אפילו פעם בחודש-חודשיים, בהתאם למאפיינים הספציפיים של המשרד. ברשימת הפעולות האלה נכללים בין השאר ניקוי חלונות, ניקיון יסודי של הדלתות, שאיבה של השטיחים ובחלק מהמקרים גם הזזת רהיטים כדי לנקות פינות נסתרות. דוגמה נוספת לשירות בתדירות נמוכה הוא פוליש לרצפת שיש מושקעת. לקראת הקיץ מומלץ לבצע ניקוי מזגנים עמוק כדי להבטיח מקסימום יעילות וגם מקסימום בריאות (משום שבתוך המזגן עלולים להסתתר חיידקים ומזיקים אחרים).

רכישת חומרי ניקיון

ניקיון משרדים בפתח תקווה, ברמת גן, בתל אביב, בגבעתיים וכו' כולל באופן טבעי שימוש בחומרי ניקיון. חברת הניקיון תבצע עבורכם רכישה של כל החומרים הנחוצים, וגם פריטים שישמשו את העובדים עצמם כמו נייר טואלט, סבון לניקוי הידיים, נייר לניגוב הידיים וכו', במחירים משתלמים. "הראשון בניקיון" היא אחת החברות הוותיקות בתחום וגם אחת הגדולות. עם יותר מ-500 עובדות ועובדים, שזוכים לתנאים טובים, החברה יכולה לספק מבחר רחב של שירותי ניקיון למשרדים בכל תדירות רצויה ובכל היקף. בין לקוחות החברה: דיסני, TEAM8, ספיינס, הלמן אלדובי ודיסני, ועוד כדאי לדעת שהשירותים השונים ניתנים בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה, 24/7.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם