contact-us

מה כולל שירות ניקוי משרדים?

רמת תחזוקת המשרד היא אחד המרכיבים המשפיעים ביותר על שביעות הרצון של העובדות והעובדים. גם המשרדים המסוגננים ביותר לא יספקו נחת אמיתית למי שמגיע אליהם מדי יום אם הם לא יהיו נקיים - ולכן כדאי מאוד להקדיש תשומת לב לבחירת החברה שתופקד על מלאכת הניקוי. בפרט חשוב לוודא מה כוללת ההצעה של כל חברה, משום שמדובר בשירות מודולרי באופיו, כלומר כזה שניתן להתאים אותו באופן מושלם לצרכים הספציפיים בכל מקום.

הפעולות היומיומיות

הבסיס של השירות שמספקת חברת ניקיון למשרדים הוא הפעולות שמתבצעות מדי יום. התחזוקה היומיומית של המשרד כוללת שאיבת אבק, שטיפת רצפות, ניגוב אבק מעמדות העבודה, איסוף אשפה מכל רחבי המשרד, ריקון הפחים, שטיפת כלים וניקוי של השירותים והמטבחון. חשוב לוודא שהשירות אכן יינתן מדי יום, על-מנת שלא יצטברו לכלוכים במקומות שונים במשרד כך שהוא ייראה מוזנח.

שירותי ניקיון בתדירות נמוכה יותר

תחזוקת המשרד מחייבת גם פעולות ניקיון נוספות שאותן אין חובה לבצע מדי יום - אבל מצד שני חשוב לוודא שהתדירות לא תהיה נמוכה מדי. בין הפעולות האלה ניתן לציין ניקוי קירות, ניקוי דלתות, ניקוי של מכשירי החשמל השונים במטבחון, ניגוב אבק ממדפים גבוהים, ניקוי של החלונות ועוד.

שירותים מיוחדים

מעת לעת יש צורך גם בשירותי ניקיון מיוחדים. דוגמה אחת לכך היא פוליש קריסטלי או פוליש וקס לרצפה, עוד דוגמה היא ניקוי יסודי של השטיחים (מעבר לשאיבה הקבועה) וגם ניקוי חיצוני של חלונות המשרד הוא פעולה שמומלץ לבצע אחת למספר חודשים - כדי שהעובדים יוכלו ליהנות מהנוף שנשקף מהם, ובנוסף הבניין עצמו ייראה מרשים.

חברה עם ניסיון וצוות גדול מספיק

כשמחפשים חברת ניקיון משרדים בראשון לציון, ברמת גן, בחולון, בתל אביב ובשאר ערי המרכז, השיקול הראשון הוא היקף הניסיון. המשוואה פשוטה: ככל שהחברה ותיקה יותר, כך היא מיומנת יותר בביצוע כל הפעולות ההכרחיות. השיקול השני הוא גודל החברה - חברה עם צוות עובדים נרחב יכולה לספק את כל השירותים בזמינות גבוהה ותוך הקפדה על התדירות הרצויה. חברת "הראשון בניקיון" פועלת בהצלחה קרוב ל-30 שנים ומעסיקה כ-500 עובדים ועובדות, ובהתאם ממלאת את כל ההתחייבויות לכל הלקוחות ובפרט רמת ניקיון גבוהה במיוחד.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם