contact-us

ניקיון יסודי לאחר הצפה - איך עושים את זה נכון?

מים הם אחד הכוחות החזקים ביותר בטבע - לטוב ולרע. בלי מים אין כמובן חיים, אבל כשהם מגיעים למקומות שהם לא אמורים להיות בהם, ובכמויות גדולות, הנזק חמור. בהתאם משרד שעבר הצפה זקוק לשירותי ניקיון מקצועיים במיוחד לאחר שאיבת כל המים וייבוש החלל, וחשוב מאוד להפקיד משימה זו בידי חברה שמתמחה בכך.

ניקוי שטיחים ורהיטים - להציל את הרכוש הקיים

אחד המרכיבים העיקריים של שירות ניקיון משרדים בראשון לציון שעברו הצפה הוא טיפול מקצועי בשטיחים, ברהיטים ובשאר פריטי הציוד שנרטבו - כדי להציל אותם. הדגש המרכזי הוא על פעולה מידית, לפני שייגרמו נזקים בלתי הפיכים שיחייבו רכישת פריטים חדשים במחיר גבוה. בהתאם לשירות ניקוי המשרד יש גם תועלת כלכלית, ולמרות שהוא כמובן מחייב השקעה כספית מסוימת, ישנו גם חיסכון לא מבוטל. כמו כן יחודשו האריחים ותינתן תשומת לב מלאה לרצפה כדי שלא יישארו בה כתמים מכוערים.

הסרת עובש ומניעת טחב וריחות דוחים

ניקיון משרדים בנתניה שעברו הצפה הוא למעשה גם חיטוי של החלל. מים, כידוע, עלולים לגרום לעובש, ועובש הוא גורם סיכון משמעותי להתפתחות של מחלות בדרכי הנשימה. בנוסף ההצפה עלולה לגרום לטחב ולריחות דוחים, שיהפכו את המשרד למקום שלא נעים להגיע אליו ואפילו מסוכן - ולכן שירות ניקוי משרדים אחרי הצפה כולל גם הסרת עובש וטיפול בטחב ובריחות רעים, כך שהמשרד יחזור להיות נעים.

ציוד מתקדם וניסיון רלוונטי רחב היקף

התמודדות עם נזקי הצפה מחייבת גם ציוד מתקדם וגם ניסיון רלוונטי, כלומר ניסיון בניקוי משרדים שהוצפו במים (בין אם מים נקיים ובין אם מי ביוב, שמהווים כמובן אתגר מורכב במיוחד). חברת "הראשון בניקיון" מתמחה בטיפול במשרדים אחרי הצפה, וגם אחרי שריפה, שיפוצים נרחבים או כל גורם אחר למפגעים שונים. החברה, שהוקמה ב-1994, מעסיקה כ-500 עובדים ועל כן יכולה להגיע באופן מידי לכל משרד מוצף ולטפל בו באופן המקצועי ביותר בלי עיכובים מיותרים. עוד כדאי לדעת כי לחברה רישיון קבלן שמעיד על עמידה בכל הקריטריונים המקצועיים ולכן יכולת לספק שירות בסטנדרטים גבוהים.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם