contact-us

ניקיון משרדים אחרי שיפוץ מקיף - דגשים חשובים

התחרות על עובדות ועובדים, ובפרט אלה המצוינים, גורמת לחברות רבות להשקיע לא מעט משאבים וגם תשומת לב בהשבחת המשרדים. שיפוץ מקיף של משרדים שהתיישנו או שלא מותאמים באופן מלא לצרכים הספציפיים של החברה הוא תופעה נפוצה - ואחרי שמסתיים השיפוץ מגיע תורו של הניקיון. מאחר שכל שיפוץ, גם כשהוא מבוצע ע"י אנשי מקצוע ותיקים שמקפידים על עבודה מסודרת, מותיר חותם בדמות לכלוכים שונים, חשוב להפקיד את מלאכת הניקוי בידי חברה עם ניסיון רב בכך.

ניקוי יסודי במיוחד של כל חלקי המשרד

חברת ניקיון משרדים שמגיעה אחרי שהשיפוץ מסתיים נדרשת להתייחס לכל חלקי המשרד: החלונות, השולחנות, הארונות, מחיצות הזכוכית, הדלתות, המטבחון, שקעי חשמל, גופי תאורה, השירותים ועוד. כל נקודה ונקודה ברחבי המשרד עוברת ניקוי יסודי ובמידת הצורך גם קרצוף שיסיר כל כתם שנוצר במהלך העבודות. דגש רב במיוחד ניתן לרצפות, כדי להסיר כתמי צבע שנדבקו במקום כזה או אחר, ובעצם כל לכלוך שהוא.

מקסימום בריאות

תועלת נוספת של ניקיון משרדים במרכז אחרי שיפוץ היא בהיבט הבריאותי. שיפוצים עלולים להשאיר אחריהם לא מעט לכלוכים ובפרט כמויות אבק גדולות, ועל-מנת להבטיח סביבה נקייה מחומרים מזיקים ומזהמים כאלה ואחרים נדרש ניקיון מקצועי שיעלים כל זכר ללכלוכים השונים מכל חלקי המשרד כולל אלה הנסתרים מהעין. הניקוי שאחרי השיפוץ הוא גם הזדמנות מצוינת לבצע פעולות שבדרך כלל לא נכללות בניקיון השוטף של המשרד - למשל ניקוי חלונות חיצוניים, פוליש קריסטלי או פוליש וקס לרצפה, ניקוי מקצועי של השטיחים (ולא רק שאיבה) ועוד.

צוות גדול שישלים את המשימה בזמן קצר ככל האפשר

עוד דגש מרכזי של ניקוי משרדים אחרי שיפוץ הוא גודל הצוות שיגיע אליכם כדי לבצע את המשימה. ככל שהצוות גדול יותר ומיומן יותר, כך ניתן יהיה להשלים את המלאכה בזמן קצר יותר - כך שלא ייגרמו עיכובים שלא לצורך בחזרה לשגרת עבודה רגילה. "הראשון בניקיון" מספקת שירותים שונים למשרדים ובפרט מתמחה בניקוי אחרי שיפוצים. החברה מעסיקה כ-500 עובדות ועובדים ולכן יכולה להתמודד עם כל אתגר בהצלחה - ובמהירות.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם