contact-us

על מה חשוב להקפיד כשמנקים את המשרד מחוץ לשעות העבודה?

משרד לא נקי הוא משרד שלא נעים לעבוד בו. המשוואה הזו ברורה לכל בעלי ובעלות העסקים והמנהלות והמנהלים בארגונים השונים, אבל מצד שני ישנו גם רצון מובן למנוע הסחות דעת והפרעות בשעות העבודה. בהתאם הפתרון היעיל ביותר לניקוי המשרד הוא להפקיד את המלאכה בידי חברה מקצועית שתגיע למקום כשאין בו עובדים. בכתבה זו מפורטים הדגשים העיקריים למיצוי היתרונות של הפתרון המוצע.

בשעות הערב המאוחרות או בשעות הבוקר המוקדמות?

כשהמטרה היא ניקוי המשרד בלי הפרעה לעובדים יש שתי אפשרויות: להגיע בשעות הערב, כשכל העובדים כבר הלכו הביתה, או לחילופין להגיע השכם בבוקר, עוד לפני שמתחיל יום העבודה. אין הבדל עקרוני בין שתי האופציות, ולכן הבחירה ביניהן היא בהתאם למאפייני העבודה במשרד הספציפי שלכם. אם למשל ישנם עובדים שאוהבים להגיע מוקדם בבוקר (כדי לא להיתקע בפקקים ו/או כדי לעבוד בשקט לפני שכולם מגיעים) עדיפה האופציה של ניקיון מאוחר בערב. אם לעומת זאת ישנם עובדים שנשארים עד מאוחר, כדאי לבחור בניקוי המשרד בשעת בוקר מוקדמת.

שימוש בציוד מתקדם וחומרי ניקוי איכותיים

דגש נוסף הוא באופן טבעי איכות העבודה. שירותי ניקיון משרדים נבחנים בסופו של דבר על סמך רמת הניקיון בחלל, וכשהעבודה מתבצעת בזמן שאין עובדים ניתן להשתמש גם בציוד מרעיש, ולייעל את מלאכת הניקוי. במקביל חשוב לוודא שחומרי הניקוי איכותיים ולא כוללים כימיקלים שעלולים להיות בעייתיים - מפני שגם אם בזמן אמת העובדים לא נמצאים, אותם כימיקלים עלולים להישאר באוויר והעובדים ייחשפו אליהם כשהם מגיעים בבוקר.

אמינות ללא פשרות

עוד דגש חשוב הוא למצוא חברת ניקיון משרדים בתל אביב שמבחינתה אמינות הוא ערך עליון. הסיבה לכך פשוטה: מאחר שעובדות ועובדי הניקיון מגיעים למשרד כשאין בו עובדים, אין גם מי שמפקח עליהם ויכול לוודא שהם לא גורמים נזק מכל סוג שהוא. כשהחברה ותיקה ואמינה, ניתן לסמוך על צוותי הניקיון שלה שיבצעו את המוטל עליהם ביעילות וללא דופי, וליהנות ממשרד נקי באמת בראש שקט. "הראשון בניקיון" הוקמה בשנת 1994 ומספקת שלל שירותי ניקיון לחברות בינוניות וגם גדולות.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם