contact-us

על מה חשוב להקפיד כשמנקים משרד אחרי שיפוץ?

סביבת עבודה מטופחת היא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר למשוך לעסק או ארגון כוח אדם איכותי. ככל שהמשרד מרשים יותר ונעים יותר, ובמקביל פרקטי ונוח לעבוד בו, כך גם קל יותר לשכנע עובדים ועובדות שההנהלה מעוניינת לשמר לטווח ארוך להישאר בחברה. המודעות לכך, יחד עם רף הציפיות הגבוה של עובדים ועבודות בענפים רבים, מוביל בלא מעט מקרים להחלטה לשפץ את המשרד. בתום השיפוץ חשוב מאוד לנקות היטב את המשרד, ובפרט כדאי להקפיד על מספר דגשים:

חברה בעלת ניסיון בניקיון אחרי שיפוצים

הדגש הראשון הוא למצוא חברה בעלת ניסיון בביצוע ניקיון משרדים במרכז הארץ שעברו שיפוץ. לא כל חברת ניקיון מסוגלת לספק את השירות הספציפי הזה ברמה גבוהה מספיק, וזאת משום שעבודות השיפוץ משאירות לכלוכים שונים לחלוטין מאלה היומיומיים. בפרט נדרשת תשומת לב רבה לחלונות, לדלתות, לכל פינה בחלל ולסילוק כל זכר לשיפוץ מחיפוי הרצפה.

זמינות גבוהה ואמינות מרבית

דגש שני הוא זמינות גבוהה. הסיבה לכך היא הרצון לבצע את הניקיון מיד בתום השיפוץ וללא עיכובים מיותרים. בהקשר זה כדאי לזכור שיש ביקוש נרחב למדי לשירותי ניקיון משרדים בפתח תקווה, רמת גן, גבעתיים, תל אביב ושאר ערים במרכז הארץ, ולכן רק חברת ניקיון גדולה שמעסיקה עובדים רבים תוכל להתחייב על הגעה בתום השיפוץ (כשלא תמיד אפשר לדעת בוודאות מתי יסתיימו העבודות) - ולעמוד בהתחייבות זאת. בנוסף חברה גדולה תשלח צוות גדול מספיק של עובדי ניקיון כך שהמשרד יהיה מוכן לפעילות תוך זמן קצר ככל האפשר.

חומרי ניקיון מתקדמים ובטוחים

דגש שלישי הוא שימוש בחומרי ניקיון שקיבלו את כל האישורים הנדרשים. גם כשיש לכלוכים עיקשים וכתמים קשים בגלל השיפוץ, החומרים המתקדמים הקיימים כיום יצליחו להעלים אותם ואין שום סיבה להשתמש בחומרי ניקוי שמכילים כימיקלים בעייתיים. כמו כן לחברות איכותיות בתחום יש ציוד משוכלל שמשלים את השיפוץ והופך את המשרד לפנינה של ממש. חברת "הראשון בניקיון" מעסיקה כ-500 עובדות ועובדים (בתנאים הוגנים), ומתמחה בניקיונות אחרי שיפוצים - כך שמדובר בכתובת הטובה ביותר לפנות אליה כשיש צורך לנקות משרד שעבר שיפוץ מקיף.

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם